My Documents

نوشتارهای مندرج در این وبلاگ مستند سازی شخصی بوده و عواقب استفاده نابجا به عهده بازدیدکنندگان محترم می باشد.

My Documents

نوشتارهای مندرج در این وبلاگ مستند سازی شخصی بوده و عواقب استفاده نابجا به عهده بازدیدکنندگان محترم می باشد.

کلرودیازپوکساید

برتری روابط کشف شده لیدوکایین که ماده بی حسی دندانپزشک هاست و دندون و خیلی چیزای دیگه و همسو بودن با هژمونی غرب و دکتر خیلی حس خوبی دارم الان.

همچنین به واسطه خراب شدن سلطه فطرت انسانی تتار اگرچه جهان را خراب کرد به جنگ و لب خرابه گنج تو دارد چرا شود دلتنگ؟ قوام عالم محدود چون ز بی حدی است، مگیر عیب اگر من برون ز حد گردم.

نظرات 3 + ارسال نظر

جسارتا میشه بپرسم اینا یعنی چی؟

سهیلا 1393/03/02 ساعت 20:53

من مسول شبکه ای یک شرکت کوچک هستم و مسخواهم کلمه عبور سیستم مرکزی تلفن ها را هک کنم و به آن شماره های داخلی اضافه کنم.خیلی سرچ کردم اما چیزی پیدا نکردم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.